• Pereiti prie turinio
  • Pereiti prie pagrindinės navigacijos ir prisijungti

Navigacijos peržiūros paieška

Navigacija

Paieška

Button   registracija

Pažymos

  • Naujienos
  • Apie mus
  • Struktūra ir kontaktai
  • Administracinė informacija
  • Veiklos sritys
  • Paslaugos
  • Įtraukusis ugdymas
  • Neformalusis suaugusiųjų švietimas
  • Aktyvių tėvų akademija
  • Teisinė informacija
  • Atviri duomenys
  • Korupcijos prevencija
  • Asmens duomenų apsauga
  • Nuorodos

  

 

fb

iso

 

 

 

 

 

  • Apsilankymų skaitliukas

Šiandien 41

Vakar 112

Šią savaitę 1818

Šį mėnesį 1818

Viso 25532

Pradinių klasių mokytojų, 3–4 klasių mokinių konferencija „Menų malūnas“

Trečius metus organizuojama Kauno miesto ugdymo įstaigų pradinių klasių mokytojų ir mokinių praktinė konferencija „Menų malūnas“ jau tapo tradicine.

Šiemet apie koliažo techniką malūno sparnai lapkričio 18 ir 19 dienomis sukosi virtualioje bendravimo platformoje ZOOM.

Skaityti daugiau...

Integruotų pamokų savaitė

Kauno Aleksandro Puškino gimnazijos mokytojai lapkričio 9-13 dienomis vykdė integruotų pamokų  savaitę pagal  programos  „Erasmus+“ 1 mobilumo projekte „Tarpkultūrinės mokytojų ir mokinių kompetencijos ugdymas dirbant daugiakultūrėje gimnazijoje“ suplanuotas  veiklas kartu su Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijos mokytojais. Pamokas  5-8 klasių mokiniams  vedė  mūsų gimnazijos etikos mokytoja Irina Stanislovavičienė, lietuvių k. mokytojos Daiva Klusaitienė, Vida Jakubavičienė, Sigutė Keblikienė, Zoja Kasjanova, dailės mokytoja Tatjana Brezgina, fizikos mokytoja Natalja Smirnova. Visas pamokas integruojantis tikslas buvo abiejų ugdymo įstaigų siekis pasidalinti patirtimi, kaip pamokose mokomasi giliau pažinti kitų tautų kultūrą, kaip skatinamas tolerancijos, supratingumo, pagarbos – labai svarbių vertybių formavimas.

Skaityti daugiau...

Istorijos mokytojų diskusija „Iššūkiai istorijos pamokose“

Lapkričio 17 d. Kauno pedagogų kvalifikacijos centras ir Kauno miesto istorijos mokytojų metodinis būrelis suorganizavo istorijos mokytojų metodinį renginį – diskusiją „Iššūkiai istorijos pamokose“. Diskusijos tikslas – aptarti, kaip sekasi įgyvendinti istorijos ugdymo turinį, vykdant nuotolinį mokymą, pasidalinti gerąja patirtimi. Pagrindinis dėmesys buvo skirtas atsinaujinančiam ugdymo turiniui ir su tuo susijusiems iššūkiams. 
Diskusiją vedė Kauno miesto istorijos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė, Kauno Kazio Griniaus progimnazijos istorijos mokytoja ekspertė Lina Kostiukovienė. Pranešimus apie ugdymo programų numatomus pokyčius skaitė: Jūratė Jarmalauskienė, Kauno technologijos universiteto gimnazijos istorijos mokytoja ekspertė, LIMA Kauno skyriaus pirmininkė, Rolandas Vytautas Lingys, Kauno technologijos universiteto gimnazijos istorijos mokytojas, Kauno miesto istorijos mokytojų metodinio būrelio narys, Živilė Simutytė, Generolo Povilo Plechavičiaus kadetų licėjaus istorijos mokytoja.

Laura Vaitkevičienė, Kauno pedagogų kvalifikacijos centro metodininkė,
Lina Kostiukovienė, Kauno miesto istorijos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė

Respublikinis vaikų kūrybinių darbų konkursas „Rieduliukas“

Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijos pradinių klasių mokytojų komanda nuo spalio 1 d. iki 23 d. organizavo respublikinį vaikų kūrybinių darbų konkursą „Rieduliukas“, skirtą Tarptautinei dienai be automobilio paminėti, taip pat pradinio ugdymo amžiaus vaikų meninės raiškos ir kūrybinių gebėjimų ugdymui tyrinėjant dviratį, jį kuriant, gaminant bei/ar fotografuojant. Smagu žinoti, kad populiarinti važinėjimą dviračiais, prisidedant prie žmonių sveikatos gerinimo ir saugesnės, švaresnės aplinkos kūrimo Lietuvoje, skatinti atskleisti save įvairiomis meno priemonėmis ir būdais, ugdyti vaikų kūrybiškumą įgyvendinat kūrybines idėjas ir svajones bei įtraukti šeimos narius, įstaigos bendruomenę į bendrą veiklą piešiant, gaminant ir fotografuojant dviračius, panoro bendruomenės iš įvairių Lietuvos miestų. Net 157 įvairius kūrybinius darbus mokytojai atsiuntė iš Kauno, Vilniaus, Panevėžio, Panevėžio rajono, Gargždų, Marijampolės, Alytaus, Joniškio rajono, Biržų rajono, Akmenės rajono, Raseinių rajono, Šilutės rajono, Radviliškio ir Klaipėdos. Konkurse dalyvavo 7-11 metų vaikai, kurie galėjo pateikti darbus trijose kategorijose: piešiniai, kūrybiniai darbai ir fotografijos.

Skaityti daugiau...

Konferencijos „Inovatyvi ir saugi ikimokyklinio ugdymo įstaiga. Misija (ne)įmanoma“ programa

Pagyvenusių žmonių mėnesio renginiai Kauno pedagogų kvalifikacijos centre

Spalis – Pagyvenusių žmonių mėnuo. Saugodami save ir kitus, laikydamiesi visų apribojimų susitikome „gyvam“ bendravimui.

Penktadieniais pedagogės senjorės rinkosi į kūrybinių dirbtuvių „Mintys gula margais raštais“ užsiėmimus – liejo įvairius dirbinius su skysta derva. Susidomėjusias moteris šio meno mokė savanorė Indrė. Kiek naujų patirčių: reikia tiksliai ir kruopščiai pasiruošti darbo vietą, pasimatuoti reikiamą medžiagos kiekį, pakaitinti ir tik tada po truputį lašinti į norimą formą. Paskui dar reikės laukti kol viskas sustings. Tai tikras išbandymas norinčioms greito rezultato...

Skaityti daugiau...

Suaugusiųjų mokymosi savaitė „Susitikime mokytis. Kartu mes galim!"

Mokinių saviraišką, žaismingumą auginantis haiku ir gamtos fotografijų konkursas

Kauno pedagogų kvalifikacijos centras ir Kauno miesto ankstyvojo anglų kalbos mokymo mokytojų metodinis būrelis pakvietė Respublikos mokyklų 3–4 (pradinių) klasių mokinius dalyvauti haiku ir meninės fotografijos konkurse ,,Shaping peace with nature“, skirtame Tarptautinei Taikos dienai paminėti. Konkurso dalyviai el. paštu atsiuntė savo pačių fotografuotų gamtos objektų nuotraukas ir haiku tekstus. 

Haiku – tai trumpas, trijų eilučių, kūrinys, dažnai vadinamas poetine miniatiūra. Rašant skaičiuojami kiekvienoje eilutėje parašyti skiemenys: pirma eilutė – penki, antra eilutė – septyni, trečia eilutė – penki skiemenys. Šis rašymo būdas dėl savo paprastumo prieinamas kiekvienam norinčiam rašyti. Toks rašymas augina rašančiojo žaismingumą, pastabumą, saviraišką. Kartu tai smagi kasdieninė rašymo praktika gimtosios ar užsienio kalbų pamokose, skatinanti ieškoti įdomių žodžių, posakių, pasirinktai temai išreikšti ir mokanti suskaičiuoti parašytų žodžių skiemenis.

Buvo pateikta keturiasdešimt 3–4 (pradinių) klasių mokinių darbų. Konkurse ,,Shaping peace with nature“ 27 konkurso dalyviai tapo 1–3 vietos nugalėtojais.

Visi mokinių darbai – haiku apie žmogaus ir gamtos santykį rinktinė ir mokymosi priemonė, pristatanti vaikams bendraamžių parašytus haiku. Konkursui pateiktus darbus rasite ČIA 

Edita Rabizaitė,
Kauno miesto ankstyvojo anglų kalbos mokymo mokytojų metodinio būrelio pirmininkė

Laiško rašymo anglų kalba konkursas „A short story about my teacher“ 

Mokant(is) užsienio kalbos, laiškų rašymas padeda plėtoti mokinių komunikacijos raštu, gramatikos, sintaksės gebėjimus. Laiškų rašymas ranka skatina susikaupti, užrašyti kilusias mintis, apibūdinti savo jausmus, potyrius.

Kauno pedagogų kvalifikacijos centras ir Kauno miesto ankstyvojo anglų kalbos mokymo mokytojų metodinis būrelis 2020 m. spalio 1–15 d. organizavo respublikinį 3–4 (pradinių) klasių mokinių laiško rašymo anglų kalba konkursą „A short story about my teacher“, skirtą Tarptautinei mokytojų dienai, kvietė mokinius dalyvauti konkurse ir ranka parašyti laišką-trumpą istoriją (draugui) apie savo mokytoją.

Konkursui buvo pateikti 61 pradinių klasių mokinių darbai. Mokinių pateiktus laiškus galima peržiūrėti ir perskaityti paspaudus šią nuorodą ČIA  

Kviečiame prisiminti rašymo ranka malonumą. Juk laiškų rašymas yra vienas iš būdų būti čia ir dabar, lavinti savo dėmesingumą, savirefleksijos įgūdžius.  
Dėkojame mokytojams, kurie, kartu su savo mokiniais, dalyvavo šiame konkurse. 

Edita Rabizaitė,
Kauno miesto ankstyvojo anglų kalbos mokymo mokytojų metodinio būrelio pirmininkė

Kauno pedagogų kvalifikacijos centras įgyvendina Erasmus+ projektą „Kova su patyčiomis mokykloje“

Lapkričio 3 d. įvyko pirmasis Erasmus+ projekto „Kova su patyčiomis mokykloje“ (angl. “Fight against bullying at school“) tarptautinis susitikimas, kuriame dalyvavo partneriai iš Italijos, Ispanijos, Prancūzijos ir Belgijos. Nors pirmasis susitikimas buvo planuojamas Prancūzijoje, atsižvelgiant į dabartinę epidemiologinę situaciją visame pasaulyje, susitikimas vyko virtualioje aplinkoje. 

Skaityti daugiau...

Kauno bendrojo ugdymo mokyklų kūrybinių darbų konkursas „Brangi Lietuva – su Konstitucijos diena!“

Kauno pedagogų kvalifikacijos centras spalio mėn. kvietė Kauno bendrojo ugdymo mokyklų 5–6 klasių mokinius dalyvauti kūrybinių darbų konkurse „Brangi Lietuva – su Konstitucijos diena!“, skirtame Konstitucijos dienai paminėti.

Kūrybinių darbų konkurso tikslas – ugdyti mokinių pilietinę savivoką ir pilietiškumą, skatinti jų domėjimąsi savo šalimi ir jos valstybingumu, supažindinti mokinius su LR Konstitucija, lavinti jų meninius įgūdžius, plėtoti kūrybiškumą ir pažintines galias, skatinti jų saviraišką, pasitelkiant vaizduotę.

Skaityti daugiau...

Konferencija „Psichikos sveikata visiems ir visur“, skirta Pasaulinei psichikos sveikatos dienai paminėti

Spalio 21 d. virtualioje aplinkoje vyko konferencija „Psichikos sveikata: visiems ir visur“. Konferenciją organizavo Kauno pedagogų kvalifikacijos centras, Kauno miesto psichologų metodinis būrelis. Tai tradicinis renginys, skirtas Pasaulinei psichikos sveikatos dienai paminėti. Konferencijos tikslas – atkreipti dėmesį į psichikos sveikatos stiprinimo svarbą bei pagalbos būdus. Emocinės sveikatos stiprinimas ypač aktualus pastaruoju metu, kai patiriame nemažai iššūkių, baimių, susijusių su pandemijos situacija visame pasaulyje. Konferencijos metu buvo pristatomi pagalbos modeliai vaikams, mokytojams, tėvams.

Skaityti daugiau...

Tarptautinė mokinių ir mokytojų konferencija, skirta Č. Sugiharos metams Lietuvoje paminėti

Spalio 15 d. vyko tarptautinė mokinių ir mokytojų konferencija, skirta Č. Sugiharos metams Lietuvoje paminėti. Šią konferenciją – vieną iš Sugiharos savaitės renginių – organizavo Kauno pedagogų kvalifikacijos centras, Kauno Jurgio Dobkevičiaus progimnazija ir Druskininkų „Atgimimo“ mokykla.

Konferencijos tikslas – skatinti mokinius domėtis juos supančiu pasauliu, atkreipti dėmesį į mūsų valstybės ir globalias visuomenės socialines ir aplinkosaugos problemas, ugdyti mokinių humanistines vertybes, sąmoningumą, atsakomybę už savo veiksmus, formuoti aplinkai palankaus elgesio įgūdžius, ieškoti istorijos ir nūdienos pasaulio žmonijos tolerancijos pavyzdžių, socialinių, pilietinių ir kultūrinių sąsajų.

Skaityti daugiau...

  • Pradėti
  • Ankstesnis
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Tolesnis
  • Paskutinis