DEVELOPING COMPETENCES IN EDUCATIONAL LEADERSHIP |
COMPETENCE DEVELOPMENT PROGRAMMES |
Aukšta vidinė ir tarpasmeninė emocinė kultūra organizacijos efektyvumui (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 3 moduliai:
1. „Aukštas asmeninis EQ (emocinis intelektas) – būtina sąlyga komandiniam darbui“ (8 val. – teorija, 6 val. – savarankiškas darbas);
2. „Emociniai poreikiai komunikacijoje. Manipuliatyvus elgesys“: (8 val. – teorija, 6 val. – savarankiškas darbas);
3. „Vertybėmis grįsta komunikacija komandoje“ (8 val. – teorija, 4 val. – savarankiškas darbas).
Bendradarbiavimas ugdyme: grįžtamojo ryšio galia (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 4 moduliai:
1. „Mokyklos bendruomenės indėlis, kuriant mokymosi pasiekimų ir pažangos strategiją mokykloje“ (10 val.);
2. „Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų bendradarbiavimas, siekiant ugdymo kokybės“ (10 val.);
3. „Pasidalytoji lyderystė mokykloje: per bendradarbiavimą į vaiko sėkmę“ (10 val.);
4. „Vidinės ir išorinės aplinkos įtaka mokytojų bendradarbiavimui ugdymo procese“ (10 val.).
Dalykinės informacijos valdymas švietimo įstaigoje (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 5 moduliai:
1. „Darbo santykių įforminimo aktualijos 2022 metais: nuo darbuotojo priėmimo iki atleidimo“ (8 val.);
2. „Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas ir duomenų valdymas“ (8 val.);
3. „Administracinės kalbos vartosena dokumentuose: nuo teorijos į praktiką“ (8 val.);
4. „Veiklos dokumentų valdymo švietimo įstaigoje aktualijos 2022 metais“ (8 val.);
5. „Švietimo įstaigų archyvinių dokumentų tvarkymas ir apskaita 2022 metais: naujausių reikalavimų praktinis taikymas“ (8 val.).
Komunikavimo dirbtuvės: pasakojimo kūrimas ir įvairialypės jo perteikimo formos (65 val.).
Koučingo švietimo įstaigos vadovo darbe įgūdžių stiprinimas (40 val.).
Penkių įtraukiančių seminarų ciklo metu dalyviams bus perteikiamos pagrindinės teorinės ir praktinės žinios apie koučingą vadovo darbe: kuo pasižymi koučingo metodas, kodėl jį taiko daugelis pažangių organizacijų, kaip koučingas veikia darbe, kokiose situacijose galima ir būtina šį metodą taikyti, kaip būti geru koučeriu savo darbuotojams ir kolegoms, kaip motyvuoti ir sutelkti žmones koučingo pagalba ir galiausiai kaip tapti koučeriu pačiam sau.
Mokymuose bus stiprinami švietimo įstaigų vadovų ir administracijos darbuotojų koučingo vadovo darbe įgūdžiai.
Kūrybiškas problemų sprendimo ir komunikacijos ugdymas mokykloje (40 val.).
Mokyklų vadovų, pavaduotojų ugdymui vadybinių kompetencijų tobulinimas (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 5 moduliai:
1. „Esminiai vadovavimo aspektai: ugdymas, aplinka, asignavimai“ (10 val.);
2. „Vadovavimo švietimo įstaigai įgūdžių tobulinimas: pokyčių valdymas, strategija, personalas“ (6 val.);
3. „Vadovavimo žmonėms kompetencija: bendradarbiavimas ugdyme ir veiksminga lyderystė“ (8 val.);
4. „Asmeninio veiksmingumo didinimas ir pokyčių valdymas esant dideliems iššūkiams“ (8 val.);
5. „Išorinio mokinių pasiekimų vertinimo aktualijos“ (8 val.).
Pozityvioji komunikacija mokykloje (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 4 moduliai:
1. „Pozityvios komunikacijos principai. Kaip efektyviai perduoti informaciją ir kurti pozityvų santykį?“ (10 val.);
2. „Palankaus mikroklimato kūrimas. Pykti negalima suprasti?“ (10 val.);
3. „Neverbalinė komunikacija kaip emocijų perdavimo ir atpažinimo priemonė“ (10 val.);
4. „Pasek man pamoką. Kaip taikyti istorijų metodą pamokose?“ (10 val.).
Saugi šiuolaikinė mokykla (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 5 moduliai:
1. „Klasės (grupės) valdymas“ (8 val.);
2. „Pedagoginė veikla ir stresas“ (8 val.);
3. „Bendravimo su tėvais metodai ir būdai“(8 val.);
4. „Įtraukiojo ugdymo organizavimo praktiniai aspektai“ (8 val.);
5. „Nuotolinio ir kasdienio darbo dermė“ (8 val.).
Sėkminga lyderystė: švietimo ir kultūros įstaigų veiklos dermė ugdymo procese (40 val.).
Sėkmingo vadovo užrašai: vadovavimas žmonėms (40 val.).
Sėkmingos mokyklos samprata. Naujai paskirtų ar 1–3 metus dirbančių švietimo įstaigų vadovų vadybinių kompetencijų tobulinimas(is) (40 val.).
Programa skirta naujai paskirtiems ar 1–3 metus dirbantiems mokyklų vadovams, jų pavaduotojams ugdymui, ugdymą organizuojantiems skyrių vedėjams. Dalyviai patobulins ugdymo proceso valdymo ir mokyklos turto ir lėšų valdymo mokyklos vadovo kompetencijas.
Kvalifikacijos tobulinimo programos trukmė – 40 val. (teorija – 12 val., praktika – 12 val., savarankiški darbai – 16 val.).
Šiuolaikinės psichologijos pasiekimai ugdant bendrąsias kompetencijas (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 5 moduliai:
1. „Streso ir emocijų valdymo pagrindai pedagoginiame procese“ (10 val.);
2. „Emocinė kompetencija ir konfliktų valdymas“ (8 val.);
3. „Psichologinio atsparumo pagrindai“ (8 val.);
4. „Bendravimo sunkumai ir jų sprendimo būdai pedagoginiame procese. Darbas su „sunkiais“ žmonėmis“ (8 val.);
5. „Motyvacija. Savęs ir kitų motyvavimas pedagoginiame procese“ (6 val.).
Šiuolaikinis vadovas. Koks jis? (40 val.).
Švietimo įstaigos vadovo vadovavimo sričių kompetencijų plėtojimas (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 5 moduliai:
1. „Švietimo įstaigos vadovo veikla formuojant ir keičiant organizacijos kultūrą“ (8 val.);
2. „Švietimo įstaigos organizacijos kultūros modelis“ (8 val.);
3. „Darbo teisė 2022 metais: netipinių atvejų nagrinėjimas“ (8 val.);
4. „Asmens duomenų apsauga švietimo įstaigose: dažniausiai pasitaikančios klaidos“ (8 val.);
5. „Administracinės kalbos vartosena dokumentuose: nuo teorijos į praktiką“ (8 val.).
Švietimo įstaigų vadovų bendrųjų kompetencijų ugdymas(is) (40 val.).
Tvarus bendradarbiavimas švietimo įstaigoje (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 5 moduliai:
1. „Darbo santykiai švietimo įstaigoje: vidaus kontrolės sistemos diegimas“ (8 val.);
2. „Mokyklos darbo tarybos narių kompetencija: švietimo įstaigos vidaus kontrolė“ (8 val.);
3. „Psichosocialinės rizikos aplinka švietimo įstaigose: vadybiniai ir teisiniai sprendimai“ (8 val.);
4. „Darbo santykių konfliktų atsiradimas, valdymas bei sprendimo būdai“ (8 val.);
5. „Mokyklų vadovų ir darbuotojų atstovų tvarus bendradarbiavimas“ (8 val.).
Ugdymo bendruomenės (40 val.).
Vadovavimo švietimo įstaigai bendrųjų kompetencijų tobulinimas (40 val.).
Viešųjų pirkimų vykdymo aktualijos (40 val.).
Kvalifikacijos tobulinimo programą sudaro 7 moduliai:
1. „Žalieji pirkimai paprastai: žaliųjų kriterijų taikymas dažniausiai vykdomiems pirkimams paprastai“ (6 val.);
2. „Viešųjų pirkimų reglamentavimo pakeitimai“ (6 val.);
3. „Pirkimų planavimas ir mažos vertės pirkimų vykdymas“ (6 val.);
4. „Darbas su CVP IS“ (6 val.);
5. „Pirkimo dokumentų rengimas ir pirkimo procedūrų vykdymas“ (6 val.);
6. „Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijaus taikymas“ (6 val.);
7. „Viešųjų pirkimų sutartys“ (6 val.).